FAQ





Technische zaken


Mijn computer is gecrasht tijdens training. Moet ik dit stadium opnieuw doen?

Helaas wel, het is namelijk niet mogelijk om er halverwege weer in te vallen. Het meest voorkomende probleem is dat de webbrowser niet up-to-date is of dat de internet verbinding te traag is.


Instabiele of langzame internetverbindingen

Het S.M.A.R.T. programma werkt ook bij trage verbindingen, maar beter is een snelle verbinding. Een instabiele verbinding, waardoor het contact met onze server tussendoor verbroken wordt, kan leiden tot bepaalde problemen. Wat dan vaak gebeurt, is dat u weer teruggezet wordt naar het begin van het trainingsniveau waar u op aan het werk was. Zorg dus dat u met een stabiele verbinding werkt.


Op welke apparaten kan ik de SMART training doen?

Het S.M.A.R.T. programma wordt ondersteund voor de Macintosh, Windows en Linux machines, en ook op een iPad en iPhone, via een internet browser. Er is geen aparte RaiseYourIQ app.


Werkt S.M.A.R.T. op mijn internet browser?

Het S.M.A.R.T. programma werkt op alle internet browsers, en het beste op FireFox, Safari, Chrome, en Internet Explorer 8 en 9. Als er technische problemen zijn, dan heeft dat bijna altijd te maken met een verouderde versie van de browser. Zorg dus dat u regelmatig de updates van uw browser bijwerkt.